Bezorgen

Verzending

Bezorgen
Bezorging is mogelijk naar elk huisadres in Nederland en België. U kunt ook een alternatief afleveradres aangeven, wanneer u bijvoorbeeld een geschenk of kado wilt afleveren. Afleveren op uw werk is natuurlijk ook mogelijk.
Bestel uw bierpakket thuis of uw werk.

Persoonlijke boodschap
Bij enkele producten kunt u zelfs een persoonlijke boodschap meesturen. Anders kunt u uw persoonlijke boodschap direct na uw bestelling e-mailen naar klantenservice@bierenzo.nl Dan kan de boodschap eventueel nog geprint en toegevoegd worden.

Bestel uw bierpakket thuis of uw werk.

Levertijden in Nederland en naar België

Wanneer uw bestelling bij BierenzO op voorraad is verzenden wij uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Is uw bestelling niet op voorraad bij BierenzO, maar wel op voorraad bij onze leveranciers, dan ontvangt u uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen in huis.

Als uw bestelling  bij BierenzO en de leveranciers niet op voorraad is, wordt u binnen 5 werkdagen per e-mail bericht over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan kunt u er voor kiezen de bestelling te annuleren en ontvangt u het volledige aanschafbedrag retour.

Snel uw bierpakket in huis

Bier bezorgen

Levering

Uw bestelling wordt geleverd door onze vaste transporteur PostNL.

Er wordt geleverd op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 08:00 en 19:00 uur.

PostNL probeert 3 maal uw bestelling af te leveren, hierna gaat het pakket terug naar Bier&zO.

Als u  niet thuis bent wordt een briefje in de brievenbus gedaan, hierop staat wanneer de bestelling opnieuw zal worden aangeboden. Tevens heeft u de mogelijkheid om zelf een ander aflevermoment te kiezen indien gewenst.

Laat uw bierpakket thuis afleveren.

Volgen van uw bestelling

U ontvangt een e-mail van de vervoerder zodra uw bestelling is verzonden. In deze e-mail vindt u een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Dit kunt u doen via de link in de e-mail.

Mocht u die mail niet ontvangen hebben, dan kunt ook contact opnemen met klantenservice@bierenzo.nl dan sturen wij de link zelf per e-mail naar uw toe.

Bestel uw bierpakket thuis of uw werk.

Vertraging tijdens verzending

 Als uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de vervoerder in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met  klantenservice@bierenzo.nl . Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Bestel uw bierpakket thuis of uw werk.

Bier bestellen

Verzendkosten naar een adres in Nederland

Gratis verzending bij bestellingen boven de € 75,-. Voor bestellingen tot  75,- draagt u € 7,50 bij in de bezorgkosten.

De kosten voor verzending ontstaan door de zware, stootvaste, grote  en veilige verpakking waarmee wij verzenden. Daarnaast betalen wij ook de hoogste tarieven bij PostNL vanwege deze grote en zware verpakking.

Bestel uw bierpakket thuis of uw werk.

Verzendkosten naar een adres in België

Voor bestellingen die verzonden moeten worden naar België draagt u € 9,95 bij in de bezorgkosten.

Is er onverhoopt toch iets tijdens de verzending misgegaan?

Bierenzo en PostNL doen er alles aan uw bestelling zo netjes mogelijk te bezorgen. Mocht er toch wat misgaan, dan helpen wij u graag met de opplossing. Neem in dat geval contact op met de klantenservice@bierenzo.nl.

Kosteloos en vlot retourneren

U kunt de meeste artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden, kosteloos retourneren. Als u iets wilt retourneren dan moet u dit  binnen 14 kalenderdagen bij ons melden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Bier&zO niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Retourneren mag in elke vorm. Bier&zO heeft echter de voorkeur voor de onderstaande procedure. Deze is in tegenstelling tot andere terugzendmethodes voor u kostenloos en biedt de meeste kans op een vlotte afhandeling.

Voor artikelen die geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. Bij de bestelling gebruikte cadeaubonnen of kortingscodes worden na de verwerking van uw retourzending of annulering  weer opgewaardeerd of u ontvangt een nieuwe cadeaubon of code met dezelfde waarde. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.

Hoe bij voorkeur te retourneren:

Indien u uw bestelling wilt retourneren dan moet u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bierenzo.nl.  Vermeld in de e-mail uw ordernummer, uw naam en adresgegevens en de reden waarom u de bestelling wenst te retourneren.  Bier&zO zorgt er dan voor dat onze transporteur PostNL ontact met u opneemt om de te retourneren bestelling bij u thuis op te halen op een moment dat dit u het beste uitkomt.

Voorwaarden bij het retourneren:

- U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen 14 kalenderdagen na ontvangst herroepen (dit doet u door het bij ons te melden) zonder opgaaf van redenen.

- Het is alleen mogelijk om bier onaangebroken en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele doos te retourneren. Vermeld ten alle tijden uw bestelnummer, naam en adres duidelijk zichtbaar..

- Neem bij twijfel contact op met klantenservice@bierenzo.nl.

Retourneren buiten de voorwaarden:

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan komt de (uw) betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel contact op met klantenservice@bierenzo.nl .

Terugstorttermijnen van het aankoopbedrag

De terugstorttermijn gaat in op het moment dat uw herroeping bij ons is binnengekomen en bevestigd. De maximale terugstorttermijn bedraagt 30 dagen. Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL dan kunt u het betaalde bedrag echter binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van uw annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard houdt u dan rekening met een langere verwerkingstijd.

Stay informed

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste biernieuws en actuele topaanbiedingen.

 

Over Bier&zO

Onze winkel in Rotterdam

Bekijk onze openingstijden 

Winkel Bier&zO Rotterdam

Al 25 jaar bier uit de hele wereld

Onder de 18? Geen bier.

NIX18

 

Volg ons op Facebook!

Volg Bier&zO op Facebook

 

Een moment geduld a.u.b...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen