Leren proeven? Probeer een bierproefpakket!  

Betalen

Betalen bij Bier&zO 

Na het bestelproces handel je de betaling af via je eigen bank in de jouw vertrouwde betaalomgeving. Iedere bank hanteert eigen beveiligingsmethodes maar let altijd op het ‘slotje’ in de navigatiebalk van je browser. 

Veilig betalen

Bij Bier&zO betaal je in een beveiligde (https) omgeving . Het sleuteltje of slotje in jouw scherm zijn hiervan het bewijs. Ze betekenen dat betalingsinformatie niet door derden kan worden onderschept.

Kortingscodes 

Heeft je een kortingscode ontvangen van Bier&zO? Die wissel je gemakkelijk in door bij het afrekenen de kortingscode in het daarvoor bedoelde veld in te vullen. Jouw korting wordt dan automatisch met de order verrekend.

Let op: kortingscodes hebben vaak een bepaalde geldigheidsduur. Na een bepaalde datum komt de korting dan te vervallen, en een vervallen kortingscode kan niet meer worden gebruikt.


Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

In “jouw account” vind je onder andere het tabblad “mijn bestellingen”: daar vind je jouw betalingsinformatie en facturen.


Hoe kan ik contact opnemen over mijn betalingen?

Als jouw vraag niet beantwoord wordt op deze pagina, stuur dan een mailtje naar klantenservice@bierenzo.nl Wel is het dan handig, afhankelijk van jouw vraag, de volgende gegevens te vermelden:

  • Je naam
  • Je bestelnummer
  • Het betaalde bedrag en de datum van betaling
  • Het betalingskenmerk dat eventueel op je afschrift staat
  • De bankrekening waarmee je betaalde en het rekeningnummer waarnaar je het bedrag hebt overgemaakt