Win een waardebon van brouwerij De Molen!  | Gratis verzending > €75 | Meer dan 1.200 speciaalbieren | Gemiddelde klantbeoordeling: 4.6 / 5  

Verzending & ontvangst

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je vóór 21.00 uur je bestelling hebt geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zondag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op maandag verwachten. Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons direct een orderbevestigingsmail. Wij gaan dan zo snel mogelijk aan de slag om jouw bestelling aan te bieden bij PostNL. Zodra het pakket is aangeboden, ontvang je ook direct een track & trace code in je mail zodat je de zending kan volgen. Als je bestelling uit meer dan één zending bestaat, kan het zijn dat deze twee of meer dozen niet tegelijk geleverd worden.

Levering door PostNL

Door de track&trace code die je per mail ontvangt, kun je goed in de gaten houden wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. De pakketten worden bij jouw voordeur aangeboden door PostNL. Mocht je op dat moment niet thuis zijn, dan worden de pakketten afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Daarvan ontvang je wederom een mail met de informatie waar je het kunt ophalen.

ID-controle bij ontvangst van je bestelling

Houd je ID-kaart, paspoort of rijbewijs bij de hand bij het ontvangst van je bestelling. De PostNL bezorger zal namelijk een ID-controle uitvoeren om te controleren of je ouder bent dan 18 jaar. Heb je het pakket voor iemand anders gekocht die niet ouder is dan 18 jaar of ben je zelf niet thuis, maar je kinderen onder de 18 jaar wel? Dan zal de PostNL-bezorger de bestelling helaas mee terugnemen.

Verzendkosten

Wij verzenden bestellingen boven € 75,- gratis. Voor bestellingen tot € 75,- betaal je € 7,50 bezorgkosten. Wij gebruiken stevige, grote en veilige dozen om jouw bestelling zo veilig mogelijk en zonder breuk te verzenden. En al dat heerlijke bier weegt nogal wat: dat zien wij helaas terug in de verzendtarieven.

Vertraging tijdens verzending

Is jouw bestelling verzonden, maar heb je deze nog niet ontvangen? Heb nog even geduld: soms doet de vervoerder in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als je na drie werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen hebt kun je het beste contact opnemen met info@bierenzo.nl. Vermeldt dan in elk geval het bestelnummer in jouw e-mail: daarmee kunnen we je snel van dienst zijn. Je kunt ook te allen tijdens de status van jouw bestelling volgen met de track&trace en via jouw account sectie op onze webshop.

Levering op andere tijdstippen

Het is helaas (nog) niet mogelijk om voor jouw bestelling een leveringsslot op de dag te kiezen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het tijdstip waarop PostNL komt bezorgen dan kun je het daarna altijd meteen ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Je kunt de status van je bezorging altijd checken met de Track&trace mail.

Soms gaat er iets mis tijdens de verzending...

Bier&zO en PostNL doen er alles aan jouw bestelling zo netjes en snel mogelijk te bezorgen. Maar soms gaat er toch iets mis, en dan zoeken wij een oplossing voor je. Neem in dat geval direct contact op met info@bierenzo.nl.

Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?

Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat heeft ermee te maken dat het magazijn zo snel mogelijk begint met het verzamelen van jouw bestelling om deze op tijd voor je te kunnen uitsturen. Controleer daarom altijd goed welk adres in invult. Mocht je toch merken dat je een foutje hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op op telefoon nummer +010 411 2496 (dinsdag t/m zaterdag tussen 11.00 uur en 17.00 uur). Mocht je bestellingen nog niet verwerkt zijn door het magazijn dan kunnen we soms nog een wijziging doorgeven.

Help! Post NL is langs geweest maar ik was niet thuis, wat nu?

Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger het pakket mee terugnemen en een PostNL kaart bij je in de brievenbus doen. De hierboven genoemde leeftijdscheck geldt ook voor de andere bezorg- en ophaalmogelijkheden.

Levering buiten Nederland

Wij leveren onze producten momenteel uitsluitend in Nederland.

Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.