We bezorgen je bestelling ook nu gewoon thuis, maar houd rekening met vertraging bij PostNL.  

Garantie & Retournering

Bier&zO Garantie

De bieren die je bij Bier&zO koopt zijn stuk voor stuk met passie, vakmanschap en liefde gebrouwen. Bier&zO hecht eraan om deze passie, vakmanschap en liefde zo goed mogelijk door te geven. Daar hoort prima service bij die jouw bier snel en in perfecte staat bezorgt, overal in Nederland. Mocht je toch niet 100% tevreden zijn, laat het ons dan weten en wij zullen er alles aan doen jou alsnog volledig tevreden te stellen. Neem contact met ons op via klantenservice@bierenzo.nl. 

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je garantie. Ontvang je een artikel dat niet in perfecte staat verkeert, dan lossen we dat zo snel op door, afhankelijk van het artikel en het probleem, het artikel te vervangen of je het aankoopbedrag terug te betalen.

Als je een probleem constateert met een besteld artikel vragen wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan tot maximaal twee maanden na ontvangst. Stuur een e mail naar klantenservice@bierenzo.nl en wij proberen het probleem op te lossen.


Retourneren

Als je niet tevreden bent kun je de bestelling retourneren. De retourkosten zijn dan wel voor jouw rekening.


Hoe te retourneren?

Mocht je jouw bestelling willen retourneren vragen we je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@bierenzo.nl. Vermeld in de e mail op z’n minst het ordernummer, jouw naam en adresgegevens, en de reden waarom je de bestelling wilt retourneren. Na ons akkoord kun je jouw bestelling retourneren en vergoed krijgen.

Voorwaarden bij het retourneren:

Je mag jouw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst herroepen zonder opgaaf van redenen. Dit doe je door het bij ons te melden via klantenservice@bierenzo.nl 

Het is alleen mogelijk om onaangebroken artikelen, indien mogelijk in de originele doos, te retourneren. Vermeld te allen tijde het bestelnummer en jouw naam en adres, duidelijk zichtbaar, op de doos. Bij twijfel kun je contact opnemen met klantenservice@bierenzo.nl.


Terugstorttermijnen van het aankoopbedrag

De terugstorttermijn gaat in op het moment dat jouw herroeping bij ons is binnengekomen en bevestigd en bedraagt maximaal dertig dagen. Heb je jouw bestelling betaald met iDEAL, dan kun je het bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van jouw annulering op je rekening verwachten. Heb je betaald met creditcard, houdt dan rekening met een langere verwerkingstijd.