Op dinsdag t/m vrijdag voor 15.00u besteld = morgen bezorgd.  

Bezorgen

Waar je maar wilt! 

Wij kunnen bezorgen op elk huisadres in Nederland waar een postbode kan komen. Je kunt ook op een ander adres dan dat van jezelf laten bezorgen, bijvoorbeeld als je iemand wilt verrassen of een kado wilt geven. We kunnen zelfs op jouw werk bezorgen!


Levering

Jouw bestelling wordt geleverd door PostNL. Deze bezorgt van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 19:00 uur. Niet thuis? Geen probleem: de postbode probeert jouw bestelling bij je buren af te geven en laat een bericht achter in je brievenbus.


Verzendkosten en levertijd

Wij verzenden gratis bestellingen boven € 75,-. Voor bestellingen tot € 75,- betaal je € 7,50 bezorgkosten. Wij gebruiken stevige, grote en veilige dozen om jouw bestelling zo veilig mogelijk te verzenden. En al dat heerlijke bier weegt nogal wat: dat zien wij terug in de verzendtarieven.

Als alles op voorraad is wordt jouw bestelling binnen twee werkdagen verzonden en ontvang je daarvan een melding. 

Is je bestelling niet op voorraad bij Bier&zO, maar wel op voorraad bij onze leveranciers, dan ontvangt je jouw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen in huis. Als je bestelling bij Bier&zO en de leveranciers niet op voorraad is, ontvang je binnen 5 werkdagen per e-mail bericht over de levertijd. Mocht de levertijd voor niet acceptabel zijn dan kunt je er voor kiezen de bestelling te annuleren en ontvang je het volledige aanschafbedrag retour. 


Volgen van je bestelling

Zodra jouw bestelling is verzonden krijg je een e mail van PostNL. Hier vind je een track&trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je ziet in welk tijdvak je de postbode kunt verwachten en je kunt in veel gevallen de tijd en plaats van bezorging aanpassen als dat je beter uitkomt.


Vertraging tijdens verzending

Is jouw bestelling verzonden, maar heb je deze nog niet ontvangen? Heb nog even geduld: soms doet de vervoerder in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als je na drie werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen hebt kun je het beste contact opnemen met klantenservice@bierenzo.nl. Vermeldt dan in elk geval het bestelnummer in jouw e-mail: daarmee kunnen we je snel van dienst zijn.


Soms gaat er mis tijdens de verzending...

Bier&zO en PostNL doen er alles aan jouw bestelling zo netjes en snel mogelijk te bezorgen. Maar soms gaat er toch iets mis, en dan zoeken wij een oplossing voor je. Neem in dat geval direct contact op met klantenservice@bierenzo.nl.