Bekijk speciale bierpakketten met exclusieve Vaderdag bieren  | Bezoek onze winkel! | Meer dan 1.200 speciaalbieren | Gemiddelde klantbeoordeling: 4.6 / 5  

Veelgestelde vragen

Bestellen/prijzen

Ja, bestellen bij Bier&zO is volkomen veilig. Onze bestelomgeving is beveiligd door middel van een 128 bits encryptie via een Secure Socket Layer (SSL). Hierdoor zijn jouw bestelgegevens, persoonsgegevens en betaalgegevens niet door derden te onderscheppen.

Ja, alle prijzen zijn inclusief statiegeld.

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Vanaf een orderbedrag van € 75 betaal je voor bestelling binnen Nederland geen verzendkosten. Bestel je voor minder dan € 75 dan vragen wij binnen Nederland € 7,50 verzendkosten. Bier is zwaar en is relatief duur om te verzenden. Vandaar dat de kosten hoger zijn dan voor een licht pakket of brievenpost.

Nee, we verkopen geen producten aan mensen onder de 18. Ook niet als het een cadeau betreft. Niet Roken - Niet Drinken NIX18.

Soms wel, maar meestal helaas niet. Als het gaat om bieren van brouwerijen die bij Bier&zO op de site heeft staan is het mogelijk dat we het kunnen bestellen. Als je een bier zoekt waarvan je de brouwerij niet op Bier&zO ziet, dan is de kans erg klein dat wij het voor je kunnen bestellen. Als je een e-mail stuurt naar klantenservice@bierenzo.nl dan kunnen wij jouw vraag beantwoorden.


Mijn account

Nee, dat is niet nodig. Je kunt de producten van Bier&zO ook als (éénmalige) gast bestellen en kopen.

Ga naar deze pagina om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Neem contact op met onze klantenservice, dan ontvang je van ons verdere instructies.

Ja, dat kan. Indien je direct na het bestellen jouw order wil annuleren, kun je dit doen door in te loggen op jouw persoonlijke omgeving bij Bier&zO. Ook kun je contact opnemen met Bier&zO door een e-mail te sturen naar klantenservice@bierenzo.nl .


Betaling

Bij Bier&zO kun je betalen via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je telebankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor aan hoeft te melden.

Voor jouw administratie kun je zelf een exacte kopie van je factuur printen. Ga in jouw account naar het tabblad “mijn bestellingen” en selecteer de bestelling waar je een factuur van wil hebben. Je klikt vervolgens op “bestelling bekijken”. Dan kom je op de overzichtspagina voor die specifieke bestelling. Hier vind je jouw besteladres, factuuradres, de bestelde producten, etc. Bovenaan het overzicht vind je in de blauwe balk een link “facturen”. Indien je hier op klikt dan zie je de factuur die bij de geselecteerde bestelling hoort. Linksonder – onder “Factuur#” vind je een link “Factuur printen”. Als je op deze link klikt, genereert het systeem voor jou een factuur in PDF formaat. Je kunt deze opslaan en ook uitprinten.De gegevens op een (kopie) factuur kunnen niet veranderd of aangepast worden.


Bezorgen

Voor bestellingen in Nederland: jouw bestelling is doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Als een artikel niet op voorraad is, dan nemen wij binnen 1 werkdag via e-mail contact met je op om je een verwachtte levertijd mee te delen.

PostNL bezorgt jouw bestelling binnen 1-2 dagen na verzending door Bier&zO. De pakketbezorgers van PostNL bezorgen op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 08:00 en 19:00 uur.

Als je niet thuis bent wordt er een briefje in de brievenbus gedaan, hierop staat wanneer de bestelling opnieuw zal worden aangeboden. Indien gewenst heb je de mogelijkheid om zelf een ander aflevermoment te kiezen. De vervoerder probeert jouw bestelling 3 maal af te leveren, hierna gaat het pakket terug naar Bier&zO.


Garantie

Lees op deze pagina alles over de garantie(s) die Bier&zO geeft.

Ja, als je niet tevreden bent kun je onder bepaalde voorwaarden jouw geld terugkrijgen. Bier&zO streeft naar 100% klanttevredenheid. Het retourneren (onder bepaalde voorwaarden) van het aankoopbedrag aan niet tevreden klanten is een onderdeel van het beleid om die 100% klanttevredenheid te realiseren.

Ja, dat is mogelijk. Lees hier hoe je jouw bestelling retour kan sturen.


Retourneren

Lees hier hoe je jouw bestelling retour moet sturen.


Klachten

Als je een klacht hebt kun je die kenbaar maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@bierenzo.nl. Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij Bier&zO. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar Hoogstraat 54a, 3011 PS Rotterdam en vermeld “Klacht” op de envelop. Zodra we jouw brief ontvangen hebben, sturen we je een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je, telefonisch of via e-mail, binnen tien werkdagen na de ontvangstbevestiging.


Overige vragen

Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail van onze vervoerder dat jouw bestelling onderweg is. In deze e-mail vind je ook een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Ja, dat kan. Geef tijdens het bestelproces aan dat je jouw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen en vul vervolgens de adresgegevens in. Dan bezorgen wij jouw bestelling op dat (aflever)adres.

Bier&zO is op het volgende adres gevestigd: Bier&zO, Hoogstraat 54a, 3011PS Rotterdam

Meestal ontvang je binnen 24 uur een antwoord.

Nederlandse liefhebbers van (speciaal)bier hebben zich verenigd in PINT, de Vereniging Promotie Informatie Traditioneel Bier. PINT heeft – de naam zegt het al – als doelstelling om de biercultuur in Nederland te promoten én te behouden. Vandaag de dag is PINT met meer dan 3000 leden de grootste biervereniging in Nederland.

Flessen zonder statiegeld van brouwerijen kun je in de glasbak gooien. Voorbeelden zijn flesse van Nederlandse brouwerijen als De Molen, Emelisse, Jopen. Dit geldt ook voor Engelse en Amerikaanse brouwerijen als Brewdog, Fullers, Thornbridge, St. Peters, Anchor, Anderson Valley, Lefthand en Flying Dog. Flessen met statiegeld kun je doorgaans inleveren bij een slijterij of supermarkt bij jou in de buurt. Bier&zO neemt alleen flessen terug in de winkel. Kijk bij de openingstijden van de winkel om jouw statiegeldflessen bij Bier&zO in te leveren.

Door gebruik te maken van dit formulier kun je je uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Of meld je af via de link "unsubscribe" onderaan de nieuwsbrief. 

Je kunt jouw kortingscode gebruiken/inwisselen door deze tijdens de eerste stap van het check-out proces in het daarvoor aangewezen veld te typen. Jouw korting wordt dan automatisch verrekend.

Bier&zO is het dochterbedrijf van Bier&cO.